W związku z powrotem na Nowy Stadion Olimpijski powiększamy nasz dział marketingu.
Zapraszamy do współpracy chętnych do stworzenia nowej jakości marketingowej WTS Sparty Wrocław.
Od kandydatów oczekujemy:
- min. 3-letniego udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- swobodnego korzystania ze współczesnych technik IT (internet, poczta elektroniczna, MS Office, bazy danych)
- dobrych umiejętności organizacyjnych, w tym umiejętności prowadzenia rozmów z kontrahentami,
- umiejętności redagowania tekstów,
- umiejętności interpersonalnych (komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów, asertywność),
- samodzielności, nastawienia na rozwiązywanie problemów, szybkości w działaniu,
- łatwości w przyswajaniu wiedzy, odporności na stres.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- planowanie, koordynację i realizację działań marketingowych,
- planowanie i wdrażanie działań promocyjnych,
- tworzenie analiz, zestawień oraz raportów z działań marketingowych,
- współtworzenie i wdrażanie strategii budowania trwałych relacji z kibicami,
- prowadzenie projektów e-marketingowych i social media,
- pozyskiwanie środków sponsorskich,
- przygotowywanie materiałów reklamowych – współpraca z grafikami, drukarniami oraz ich dystrybucja,
- pozyskiwanie partnerów i sponsorów, sporządzanie umów,
- nadzór nad wywiązywaniem się z zobowiązań wynikających z podpisanych umów.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: praca@wts.pl
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałam poinformowana o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.