Poszukujemy kandydatów na stanowisko managera ds. obsługi klienta. Jeśli posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku i chcesz razem z nami podnosić standard obsługi kibiców podczas największych imprez sportowych w regionie – ta oferta jest dla Ciebie.
Menadżer ds. obsługi klienta/kibica
Twój zakres obowiązków:
- dbałość o jakość obsługi kibiców we wszystkich aspektach działalności klubu,
- stałe monitorowanie jakości i efektywności obsługi klienta/kibica,
- audytowanie działań klubu w zakresie obsługi klienta/kibica,
- inicjowanie projektów i usprawnień podnoszących efektywność i jakość obsługi klienta/kibica,
- tworzenie i wdrażanie standardów obsługi klientów klubu,
- wsparcie wszystkich działów klubu w zakresie obsługi klienta/kibica,
- monitorowanie jakości usług i opinii kibiców,
- wprowadzanie nowych usług i udogodnień dla kibiców,
- tworzenie i opiniowanie planów, harmonogramów i umów związanych z obsługą klienta,
- obsługa kanałów komunikacji z kibicami (telefon, mail, komunikatory),
- udział w organizacji zawodów żużlowych na Stadionie Olimpijskim,
- tworzenie kosztorysów, planów i harmonogramów,
- tworzenie raportów.
Nasze wymagania:
- znajomość standardów obsługi klienta, mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta, sprzedaży lub innym dziale zajmującym się standardami w relacjach z klientami,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- dbałość o szczegóły,
- dociekliwość i asertywność,
- łatwość w nawiązywaniu relacji i wysoka kultura osobista,
- komunikatywność, pozytywne nastawienie i umiejętność współpracy w zespole,
- swoboda w posługiwaniu się komunikatorami internetowymi,
- znajomość standardów obsługi telefonicznej,
- terminowość i dbałość o detale,
- dobra znajomość obsługi programów biurowych (Word, Excel, Power Point),
- język angielski komunikatywny.
Mile widziane:
- prawo jazdy kat. B,
- doświadczenie w organizacji eventów lub pracy w klubie/organizacji sportowej.
Co oferujemy
- ciekawą i odpowiedzialną pracę w profesjonalnym klubie sportowym,
- udział w organizacji największych w regionie imprez sportowych,
- możliwość współtworzenia dużych imprez sportowych,
- narzędzia do pracy,
- kontrakt b2b, umowa zlecenie.
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV na adres: praca@wts.pl
Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami).”