Szukamy: Manager ds. obsługi klienta

Szukamy: Manager ds. obsługi klienta

Poszukujemy kandydatów na stanowisko managera ds. obsługi klienta. Jeśli posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku i chcesz razem z nami podnosić standard obsługi kibiców podczas największych imprez sportowych w regionie – ta oferta jest dla Ciebie.

Menadżer ds. obsługi klienta/kibica

Twój zakres obowiązków:

  • dbałość o jakość obsługi kibiców we wszystkich aspektach działalności klubu,
  • stałe monitorowanie jakości i efektywności obsługi klienta/kibica,
  • audytowanie działań klubu w zakresie obsługi klienta/kibica,
  • inicjowanie projektów i usprawnień podnoszących efektywność i jakość obsługi klienta/kibica,
  • tworzenie i wdrażanie standardów obsługi klientów klubu,
  • wsparcie wszystkich działów klubu w zakresie obsługi klienta/kibica,
  • monitorowanie jakości usług i opinii kibiców,
  • wprowadzanie nowych usług i udogodnień dla kibiców,
  • tworzenie i opiniowanie planów, harmonogramów i umów związanych z obsługą klienta,
  • obsługa kanałów komunikacji z kibicami (telefon, mail, komunikatory),
  • udział w organizacji zawodów żużlowych na Stadionie Olimpijskim,
  • tworzenie kosztorysów, planów i harmonogramów,
  • tworzenie raportów.

Nasze wymagania:

  • znajomość standardów obsługi klienta, mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta, sprzedaży lub innym dziale zajmującym się standardami w relacjach z klientami,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • dbałość o szczegóły,
  • dociekliwość i asertywność,
  • łatwość w nawiązywaniu relacji i wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność, pozytywne nastawienie i umiejętność współpracy w zespole,
  • swoboda w posługiwaniu się komunikatorami internetowymi,
  • znajomość standardów obsługi telefonicznej,
  • terminowość i dbałość o detale,
  • dobra znajomość obsługi programów biurowych (Word, Excel, Power Point),
  • język angielski komunikatywny.

Mile widziane:

  • prawo jazdy kat. B,
  • doświadczenie w organizacji eventów lub pracy w klubie/organizacji sportowej.

Co oferujemy

  • ciekawą i odpowiedzialną pracę w profesjonalnym klubie sportowym,
  • udział w organizacji największych w regionie imprez sportowych,
  • możliwość współtworzenia dużych imprez sportowych,
  • narzędzia do pracy,
  • kontrakt b2b, umowa zlecenie.

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV na adres: praca@wts.pl 

Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami).”