Nowy odświeżony logotyp klubu,
nowoczesna strona internetowa oraz telewizja Sparta TV to tylko niektóre
nowości wprowadzone przez wrocławski klub u progu sezonu A.D. 2011.
Zmiana wizerunku klubu to powrót
do historycznych tradycji. Logotyp komunikuje najważniejsze wartości klubu,
wartości sportowe, prestiż, tradycję. Kolorystyka nawiązuje do barw miasta
Wrocławia oraz tradycyjnych barw klubowych. Płomień olimpijski nawiązuje do
miejsca spotkań ligowych czyli Stadionu Olimpijskiego.
Klub rozpoczął działania związane
z budowaniem społeczności wokół klimatu wrocławskiego żużla. Każdy kibic może już
zapoznać się z nową odsłoną profilu WTS Sparta Wrocław na facebooku.
W niecały tydzień klub zgromadził bardzo pokaźne grono fanów, a wieści roznoszą
się bardzo szybko wśród internautów. Kolejnym novum w klubie, który pragnie iść
z duchem czasu jest wprowadzenie sprzedaży karnetów oraz biletów przez internet.
Nowe rozwiązania informatyczne i technologiczne na zawsze rozwiążą problemy dostępności
biletów oraz zredukują kolejki po tradycyjne bilety przed meczem.
Do końca lutego karnety na mecze
drużyny Betard Sparta Wrocław sprzedawane są z 20% rabatem. W chwili obecnej WTS
Sparta Wrocław ma w swojej ofercie najtańsze karnety pośród klubów Ekstraligii.