Poszukujemy doświadczonej Asystentki Zarządu. Jesteś zorganizowana, sumienna i nie boisz się wyzwań? Wyślij do nas swoje CV!
OCZEKIWANIA:
- min. 2-letnie udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- biegła znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point) oraz obsługa urządzeń biurowych,
- dobre umiejętności organizacyjne,
- umiejętność redagowania i korygowania tekstów,
- umiejętnoci interpersonalne (komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów, asertywność),
- dyspozycyjność.
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:
- prawidłowy obieg dokumentów,
- ewidencje korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, magazynów materiałów środków, biurowych itp.
- prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu
- bieżąca współpraca ze wszystkimi działami Spółki w zakresie prawidłowej organizacji pracy oraz przepływu informacji,
- dbanie o wizerunek firmy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: praca@wts.pl
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałam poinformowana o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.