Poniżej znajdziesz listę odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz tu odpowiedzi na Twoje pytanie, nie wahaj się skontaktować z nami pod adresem sekretariat@wts.pl

Dobre pytanie! Zwykle sami tego nie wiemy 🙂 Mecze odwołać mogą: PGE Ekstraliga (w przypadku niekorzystnych prognoz przed meczem) lub sędzia zawodów (gdy pogoda jest zła w dniu meczu). Natychmiast po otrzymaniu informacji o odwołaniu spotkania, publikujemy ją w naszych mediach społecznościowych.

Swoją Kartę Kibica odbierzesz w dniu meczu w punkcie info obok kas biletowych. Jeśli chcesz odebrać karnet – będzie on zapisany właśnie na Karcie Kibica.

Bilet może być okazany w formie elektronicznej. Możesz zapisać go w PDF na swoim smartfonie i wyświetlić na bramce wejściowej lub w trakcie kontroli. Pamiętaj jednak o tym, by twoje urządzenie z biletem było naładowane. Twój bilet musi być możliwy do wyświetlenia przez cały czas trwania imprezy.

Biletów i karnetów, zgodnie z regulaminem, nie można zwracać. Jedynym przypadkiem, w którym realizujemy zwroty biletów, jest odwołanie meczu z powodu opadów deszczu. Aby zwrócić bilet zachowaj dowód zakupu. Bilety zakupione stacjonarnie zwracamy w kasach. Bilety zakupione przez internet zwracamy również przez internet.

To proste! Bilet na mecz Betard Sparty Wrocław kupisz bez wychodzenia z domu, przez internet na bilety.wts.pl.

Aktualny cennik biletów znajdziesz zawsze na stronie bilety.wts.pl, na tej samej stronie możesz dokonać zakupu.

O terminie rozpoczęcia sprzedaży biletów zawsze informujemy na naszej stronie www i profilu na facebooku (facebook.com/wtssparta). Śledź nasz profil i stronę by być na bieżąco.

Zgłoś się w dniu najbliższego meczu do punktu info obok kas biletowych na Olimpijskim. Tam wyrobisz duplikat swojej karty w cenie 10 zł.

Obecnie prowadzimy sprzedaż wyłącznie na dwa sposoby:

  1. Online pod adresem www.wts.pl/shop
  2. W dniach meczowych na Stadionie Olimpijskim