Szukamy wzmocnień dla naszego zespołu organizacyjnego. Jeśli chcesz razem z nami współtworzyć największe widowiska sportowe w regionie – ta oferta jest dla Ciebie!
Pracownik administracyjny/Event Manager
Twój zakres obowiązków
- udział w organizacji zawodów żużlowych na Stadionie Olimpijskim,
- tworzenie kosztorysów, planów i harmonogramów,
- współpraca z dostawcami i podwykonawcami,
- prowadzenie obiegu dokumentów (umów, faktur i rachunków),
- tworzenie raportów podsumowujących zawody,
- wsparcie w realizacji bieżących zadań i projektów,
- administrowanie majątkiem klubu (pomieszczenia, wyposażenie, pojazdy),
- koordynacja projektu wolontariatu klubowego.
Nasze wymagania
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasy,
- odpowiedzialność,
- komunikatywność, pozytywne nastawienie i umiejętność współpracy w zespole,
- terminowość i dbałość o detale,
- dobra znajomość obsługi programów biurowych (Word, Excel, Power Point),
- język angielski komunikatywny.
Mile widziane
- prawo jazdy kat. B,
- doświadczenie w organizacji eventów lub pracy w klubie/organizacji sportowej,
Co oferujemy
- ciekawą i odpowiedzialną pracę w profesjonalnym klubie sportowym,
- udział w organizacji największych w regionie imprez sportowych,
- możliwość współtworzenia Drużynowych Mistrzostw Świata,
- narzędzia do pracy,
- umowa zlecenie, kontrakt b2b.
Aplikację prosimy przesyłać na adres praca@wts.pl. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.
Wysyłając CV na adres praca@wts.pl lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do WTS SA z siedzibą przy al. Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław (Pracodawca – administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: praca@wts.pl.