Szukamy asystentki Zarządu

Poszukujemy doświadczonej Asystentki Zarządu. Jesteś zorganizowana, sumienna i nie boisz się wyzwań? Wyślij do nas swoje CV!

OCZEKIWANIA:

  • min. 2-letnie udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • biegła znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point) oraz obsługa urządzeń biurowych,
  • dobre umiejętności organizacyjne,
  • umiejętność redagowania i korygowania tekstów,
  • umiejętnoci interpersonalne (komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów, asertywność),
  • dyspozycyjność.

 
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:

  • prawidłowy obieg dokumentów,
  • ewidencje korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • prowadzenie bieżących  spraw administracyjnych, magazynów materiałów środków, biurowych itp.
  • prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu  
  • bieżąca współpraca ze wszystkimi działami Spółki w zakresie prawidłowej organizacji pracy oraz przepływu informacji,
  • dbanie o wizerunek firmy.

 

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: praca@wts.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałam poinformowana o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.